عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضرتعیین عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی است تا با شناخت این عوامل راهکارهای اساسی در اختیار فدراسیون سوارکاری، و بازاریابان ورزشی کشور قرار دهد تا امکان برنامه ریزی بهتر برای آنان فراهم گردد. جامعه آماری کلیه شرکت کنندگان در مسابقات کورس بهاره ۱۳۹۳ شهر گنبد کاووس که تقریبا ۵۰۰ نفر بوده که به صورت نمونه تصادفی تعداد ۲۰۰ نفر انتخاب شدند.ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته ای با ۷۶ سؤال می باشد. برای پاسخها ازمقیاس لیکرت پنج ارزشی بهره گرفته شده است. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه بر اساس قضاوت و داوری کارشناسان و استاد راهنما ومشاورموردتأدقرارگرفت.روایی سازه به روش تحلیل عاملی اکتشافی(کفایت نمونه گیری (KMO=0/87).وپایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ برای عوامل انگیزشی ۹۵/ . تعیین گردید . برای تجزیه و تحلیل اطلاعات در سطح توصیفی از شاخص های آماری میانگین، انحراف استاندارد، جداول توزیع فراوانی، درصد فراوانی، درصد فراوانی تجمعی و رسم نمودار و جدول و درآمارآستنباطی آزمون لوین،آزمون t تک نمونه ای ،آزمون کرویت بارتلت ،آزمون t مستقل ،آزمون تحلیل واریانس،آزمون لامبدا ویکز استفاده گردید. یافته ها نشان می دهد که بیشترین شرکت کنندگان در پیش بینی رامردان سوارکار و متاهل و بومی با سطح مهارت بالا و در گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال ، افراد با درآمد بیشتر از ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و تماشاگران با سابقه تماشای مسابقات بیش از هفت مسابقه را شکل می دهند.نتیجه کلی اینکه تمام مولفه های عوامل انگیزشی درتصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت درپیش بینی مسابقات اسب دوانی که شامل ریسک پذیری، خیریه، خودباوری، اموزش و ارزیابی، تجربه معنوی، تجربه احساسی، پولی، مالی، رقابت، تعاملات اجتماعی، فرار، سرگرمی می باشندبر روی پیش بینی تاثیر گزار هستند همچنین متغیرجنس بر روی عوامل انگیزشی دارای اختلاف معناداری نیست ومتغیر سن برروی عوامل انگیزشی دارای اختلاف معناداری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.