طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تلاش برای کسب شناخت بیشتر درباره عوامل موثر بر قصد خرید، می تواند کسب و کارهای برخط را در جهت جلب مشتریان بیشتر یاری نماید و موجب توسعه تجارت الکترونیک در کشور شود. در این راستا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر عوامل شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و همچنین چگونگی برهم کنش بین این عوامل به هنگام اثرگذاری بر قصد خرید می پردازد. بدین منظور از رویکردی آزمایشی با به کارگیری یک طراحی عاملی بین آزمودنی استفاده شده است. از آنجا که هر یک از عوامل آزمایش دارای دو سطح می باشند؛ طراحی عاملی ۲×۲×۲ و شامل هشت گروه متفاوت از ترکیبات سطوح عوامل می باشد. به منظور ایجاد سطوح متمایز در عوامل، برای هر یک از این هشت گروه یک سناریو نگارش شده است. پاسخ دهندگان ابتدا یک سناریو از هشت سناریو که به طور تصادفی به ایشان اختصاص یافته است را خوانده، و سپس میزان قصد خرید آن ها در پرسشنامه اندازه گرفته می شود. داده های آزمایش، با استفاده از یک آنوا سه طرفه تجزیه و تحلیل شده است. طبق نتایج بدست آمده داشتن حضور برون خط موجب افزایش قابل توجهی در قصد خرید مشتریان برخط می شود و محصولات جستجویی نسبت به محصولات تجربی قصد خرید بیشتری را در پی دارند. همچنین بین متغیرهای نوع محصول و شهرت به هنگام اثرگذاری بر قصد خرید بر هم کنش قابل توجهی وجود دارد به طوریکه شهرت مثبت به هنگام فروش محصولات جستجویی، موجب افزایش قابل توجهی در قصد خرید می شود. اما در سطح محصولات تجربی، تاثیر قابل توجهی از سوی شهرت بر قصد خرید یافت نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.