ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این مقاله بر اهمیت تحقیقات بازاریابی در بازار B2C بلکه در زمینه شرکت های B2B متمرکز است. هدف از این مقاله توصیف مفروضات اساسی تحقیقات بازار در بازار B2B است که از چند جنبه متفاوت از تحقیقات بازار کسب و کار به مشتری است. این پروژه بصورت انحصارا مصاحبه و پیگیری مطالعات بوده است. این پژوهش به صورت کیفی است و ما در این بخش از صنعت دارو سازی به عنوان یکی از نماینده از بازار B2B درک و متمرکز شده است. توسعه صنعت داروسازی به عنوان عامل متعددی است که از وضعیت سلامت و بحث قیمت ها متمرکز است. توجه ما در خصوص مسائل به اطلاعات بدست آمده است و تحقیقات بر بازاریابی متمرکز است. این تحقیق در سال ۲۰۱۳ در بازار ایران بدست آمده است و نتایح آن از اهمیت نه تنها در توسعه دارویی جدید بلکه در درک نیازهای مشتریان است. نتیجه گیری این مقاله به ارزیابی مزایای بازاریابی تحقیقات در صنعت داروسازی و بازار B2B در جمهوری ایران اختصاص داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.