روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در میان انواع روش های پژوهش کیفی، استراتژی پژوهش مردم نگاری بسسب گستردگی و تنوع کانال دریافت داده و اطلاعات از جامعه ی مورد مطالعه در تحقیقات مرتبط با رفتار شناسی انسان ها در سطح جامعه دارای جایگاهی برجسته می باشد. از اینرو می توان از این استراتژی پژوهش در مطالعات بازاریابی بهره ی وافر برد. مطالعه ی حاضر بدنبال تشریح روش مردم نگاری بعنوان روش تحقیقی کاربردی در عرصه ی بازاریابی و تحقیقات بازار می باشد. بدین منظور در ابتدا تعاریفی چند از روش تحقیق مردم نگاری ارائه می شود و سپس به مرور مهم ترین خصوصیات این نوع روش تحقیق پرداخته می شود. در انتها مراحل انجام اینگونه مطالعات تشریح می گردد. در تشریح مراحل انجام مطالعات مردم نگاری سعی بر تشریح مراحل با رویکردی مبتنی بر بازاریابی و تحقیقات بازار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.