تصویر برند بر تبلیغات شفاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تصویر برند بر تبلیغات شفاهی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تصویر برند بر تبلیغات شفاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصویر برند بر تبلیغات شفاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تصویر برند بر تبلیغات شفاهی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر علاقه، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات شفاهی است. برای دستیابی به این هدف متغیرهای موثر در این پژوهش بر اساس مبانی نظری و مطالعات پیشین شناسایی شدند. در مدل پیشنهادی شخصیت برند به عنوان متغیر مستقل، تصویر و علاقه برند به عنوان متغیرهای واسطه و تبلیغات شفاهی به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شدند. روش تحقیق مورد استفاده پیمایشی است که طی آن از دو روش کتابخانه ای و میدانی جهت جمعآوری اطلاعات بهره گرفته شد و پرسشنامه مورد استفاده که براساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت تکمیل شد. برندهایی که محصولات پوشاک و کیف و کفش (مد) ارائه می کنند به عنوان جامعه آماری مورد مطالعه انتخاب شده اند. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و ورود داده ها، با استفاده از نرم افزارSPSS و Lisrel ، تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها انجام شد و بر اساس نتایج اغلب فرضیات پژوهش تایید شد. علاوه بر سنجش روابط متغیرها توسط فرضیهها، مدل مفهومی پژوهش نیز مورد آزمون قرار گرفت که شاخصهای برازش مدل بیانگر تناسب مدل مفهومی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.