تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در این مقاله ابتدا به معرفی مولفه های مورد نیاز در تکنیک های ترفیع و صادرات پرداختیم سپس به بررسی تاثیر این مولفه ها با ارائه مبانی تجربی پرداختیم. مولفه هایی که در مورد برنامه های ترفیع مطرح هستند مشتمل بر استفاده از توسعه بازار در برنامه-های ترفیع و صادرات، استفاده از امور مالی و ضمانت در برنامه های ترفیع و صادرات، درک مدیریت از محیط بازار صادرات، دانش صادرات، استراتژی صادرات، تعهد صادرات، عملکرد صادرات می باشند.در این مقاله از روش کتابخانه ای استفاده شده است و با بررسی تاثیر این عوامل روی یکدیگر توانستیم به جمع بندی راهکارهایی در حوزه موفقیت شرکت ها در امور صادراتی و کاربرد های مدیریتی و سیاست گذاری برسیم. با استفاده بهینه از چارچوب ارائه شده، شرکت ها می توانند به مزیت رقابتی دست یابند و مدیران ریسک و عدم اطمینان خود را در صادرات کاهش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.