بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه رقابت به جزء اصلی تجارت تبدیل شده است و در این بازار رقابت، مشتری رکن تمام فعالیتهای سازمان است. این امر منجر به ایجاد دیدگاهی شده است که هر سازمانی مشتری را محور فعالیتهای خود قرارداده و او را به عنوان دارایی محسوب نماید، حفظ این دارایی زمینه بقای سازمان خواهد بود. ارائه خدمات پس از فروش راهکاری برای حفظ و افزایش وفاداری مشتریان محسوب می گردد که در این حوزه از خدمات با بهره گیری از استراتژی مناسب همچون رویکرد بازاریابی رابطه ای می توان یک مزیت رقابتی پایدار برای سازمان ایجاد نمود. در این مقاله به بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در پیاده سازی یکی از رویکردهای بازاریابی مشتری محور تحت عنوان بازاریابی رابطه ای و تاثیر آن در خلق ارزش بیشتر برای مشتریان، تعمیق ارتباط و افزایش وفاداری آنان پرداخته می شود. همچنین نتایج این بررسی در طراحی و بازاریابی خدمات نوین امدادی شرکت امداد خودرو ایران با هدف خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و افزایش وفاداری آنان، مورد بررسی و پیاده سازی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.