بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برندینگ یکی از عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند در صنعت هتل داری جهانی است. هدف از این مقاله بررسی تأثیر رضایت مصرف کننده بر رابطه بین ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده و وفاداری به برند است. امروزه، ساخت برندی قدرت مند، هدف بسیاری از سازمان ها از جمله سازمان های خدماتی است. با اینکه ساخت برند در صنعت هتل داری اهمیت زیادی دارد، تحقیقات اندکی بارویکرد تجربی در این زمینه انجام شده است.نتایج نشان میدهد که متغیرهای کیفیت فیزیکی، رفتار کارکنان، تناسب با خودپنداره ایده آل، هویت برند، تناسب با سبک زندگی و آگاهی از برند بر رضایت مصرف کننده تأثیر مستقیم و معناداری دارد و همچنین تأثیر رضایت مصرف کننده بر وفاداری به برند مستقیم و معنادار است. متغیرهای فوق الذکر ازطریق رضایت مصرف کننده بر وفاداری به برند تأثیر غیرمستقیم و معناداری دارند.همچنین کیفیت ادراک شده بعد اصلی در ایجاد ارزش ویژه برند است و تأثیر قابل توجهی بر سایر ابعاد ارزش برند دارد وتعیین کننده ای قوی در ارزش ویژه برند محسوب می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.