بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

این تحقیق به بررسی و تعیین اثرات احتمالی ابعاد ارزش ویژه برند با توجه به مدل آکر که در آن پارامترهای کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند را مورد توجه خود قرار می دهد را بر تصمیم مشتریان بانک حکمت ایرانیان می پردازد تا مشخص گردد رابطه هر یک از ابعاد ارزش ویژه برند بر ارزش برند بانک حکمت ایرانیان چگونه است و کدامیک بیشترین تاثیر را دارد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات، توصیفی از نوع پیمایشی است. جهت آزمون فرضیه های تحقیق و بدست آوردن نتایج از روش های آزمون پیرسون و فریدمن استفاده شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل مطالعات کتابخانه ای و پرسش نامه توزیع شده با بیست و پنج سوال در میان جامعه آمار تحقیق (مشتریان بانک حکمت ایرانیان) با حجم نمونه ۳۸۴ می باشد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که عامل تداعی برند از دید جامعه آماری آن مورد تایید قرار نگرفته ولی سایر عوامل شامل آگاهی از برند کیفیت، وفاداری به برند به عنوان عوامل اثر گذار برارزش ویژه برند بانک حکمت مورد تایید قرار گرفته اند. در زمینه فرضیه پنجم و نحوه رتبه بندی این عوامل (بدون در نظر گرفتن رد عامل آگاهی از برند)، فرضیه محقق مبنی بر یکسان نبودن رتبه این عوامل تایید گردیده و نحوه رتبه بندی آنها بدین ترتیب بدست آمده است: وفاداری به برند، آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده و تداعی برند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.