بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

شکاف عمیقی در ادبیات بازاریابی در مورد مسائل و مطالعات بافت شناسانه با تمرکز بر مدیران، تولیدکنندگان و دیگر پرسنل حرفه ای وجود دارد. هدف از انجام این پژوهش، ارائه یک راهنمای ساختاری برای جمع آوری داده های مرتبط با کسب وکارهای با مشتریان سازمانی و صنعتی یا همان B2B است. به لحاظ طراحی و روش-شناسی یک مصاحبه سه مرحله ای با توجه به الگوی سیدمن به همراه مسائل کلیدی چگونگی طرح ریزی، ساختاربندی و اجرای مطالعه ی هرمونوتیک یا مردم شناسانه مصاحبه محور ارائه شده است. نتایج پژوهش دیدگاه روشنی را در رابطه با ساختار مختلف مصاحبه ی عمیق شامل مصاحبه های نیمه ساختاریافته و بدون ساختار در کسب وکارهای صنعتی به دست داده است. چارچوب ارائه شده در این مقاله، اساس تئوریک مستحکمی برای تئوری های بعدی در زمینه ی تحقیقات بازاریابی صنعتی و تحقیق ادراک مدیریتی ارائه می دهد. هرچند، با توجه به ذات مفهومی تحقیق، باریک بینی علمی و تحقیقات تجربی و مفهومی آتی باید اعمال گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.