بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش ها نشان می دهد که از طریق بررسی رضایت مشتریان می توان میزان ارضای نیاز و خواسته های مشتریان، مراجعه ی مجدد و وفاداری آن ها را مورد بررسی قرار داد و از سویی دیگر سازمان ها برای ایجاد، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان؛ درصدد ارائه ی خدمات با کیفیت می باشند. بر همین اساس این پژوهش در تلاش است تا رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را بررسی نمائیم. حوزه مطالعاتی این تحقیق؛ مشتریان ۴۴ شعبه از مؤسسات مالی و اعتباری صالحین(بانک آینده) در منطقه ی شمال کشور شامل استان های سمنان، گلستان و مازندران می باشند. این تحقیق به لحاظ زمانی از اوایل خرداد سال ۱۳۹۱ تا اواخر دی ماه سال ۱۳۹۱ انجام شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. در این تحقیق تجزیه و تحلیل اطلاعات از طریق تکنیک های آماری معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به کمک نرم افزار لیزرل محاسبه گردیدند. روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش به صورت میدانی و کتابخانه ای صورت پذیرفته است. نتایج نشان داد که مدل معادله ساختاری بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مدل مناسبی می باشد و رابطه مندی مثبت و معناداری بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات با ضریب مسیر ۰.۳۹ و ضریب اطمینان ۹۵% وجود دارد. به عبارتی دیگر با بالا بردن سطح کیفیت خدمات، رضایت مشتریان از بانک آینده بیشتر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.