بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه با مطرح شدن دو ایده و مفهوم بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، اهمیت و نقش مشتریان داخلی سازمان (کارکنان) در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بیش از پیش روشن تر گردیده است. با این هدف، تحقیق حاضر به دنبال پاسخگویی به این سوال است که آیا بین اقدامات بازاریابی داخلی و سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در بانک قوامین استان خراسان شمالی رابطه ای وجود دارد؟ لذا برای این منظور در این مقاله، ابتدا عوامل مؤثر بر بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات شناسایی و از طریق آزمون میانگین یک جامعه، معنی داری آنها مورد بررسی قرار گرفت و سپس با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیره، فرضیه های تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند و در انتها نتایج حاصل از جمع آوری داده، توصیف شد. جامعه آماری تحقیق در بخش بازاریابی داخلی، کارکنان شعب بانک قوامین استان خراسان شمالی (متصدیان امور بانکی، معاونین و روسای شعب) و در بخش کیفیت خدمات، کلیه مشتریان بانک قوامین در سطح استان خراسان شمالی می باشند. به دلیل محدود بودن حجم جامعه آماری جهت انجام تحقیق از تمامی افراد جامعه شامل ۷۶نفر کارمند در ۱۲ شعبه بانک قوامین استان خراسان شمالی استفاده گردید. همچنین در بخش کیفیت خدمات از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل آماری نشان داد که بین اقدامات بازاریابی داخلی و مؤلفه های آن با کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، رابطه معنادار ساده و چندگانه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.