بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در قرن حاضر و در دوره ایی که تولید و اقتصاد بیش از هر زمانی دیگر دچار رکود و در عین حال رقابت شده است کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیش از هر زمان دیگری تلاش می کنند از طریق توسعه بازار های صادراتی خود و حرکت در جهت بین المللی شدن بر مشکلات ناشی از شرایط مذکور فایق آیند.شناسایی بازارهای دارای اولویت ویافتن روش های انطباق و عرضه محصول در این بازارها یکی از مشکلاتی است که بنگاهها از طریق به کارگیری ابزار های مناسب بازاریابی سعی در حل آن دارند .یکی از این ابزار هااعزام هیئت های تجاری است که تحقیقات نشان داده معمولا نسبت به برخی روشها از بازدهی خوبی برخوردار است. ضمنا دریک هیئت های تجاری حواس ۵ گانه مشتری برای اجرای فرایند بازار یابی به خدمت گرفته می شود. که این خود یکی از محاسن استفاده از این ابزار را نشان می دهد.در سالهای۸۷ تا ۹۰ بیش از ۱۹۰ نفراز تجار و تولید کنندگان استان مرکزی در ابعاد مختلف و از واحد های مختلف تولیدی و خدماتی وبازرگانی به کشورهای مختلفی اعزام شده اند. که بر اساس جدول مورگان و کرجسی حجم نمونه ای که شامل۱۱۸ نفر شده اند انتخاب وپرسش نامه ایی با۲۳ سوال طراحی و بین افرادی که طی سالهای مذکوردراعزام هیئت های تجاری شرکت کرده بودند توزیع گردید. نتایج حاصل از آن که با تحلیل رگرسیونی و نرم افزار اس پی اس اس تحلیل شد موید این موضوع بود که عواملی چون: تجربه صادراتی ،کسب آگاهی اولیه در زمینه صادرات،حمایت های دولتی از صادرات، واستراتژی صادرات تحت مکانیسم های خاصی با عملکرد صادراتی این بنگاهها ارتباط دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.