بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه صورت گرفت. روش تحقیق این پژوهش توصیفی – پیمایشی و ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه می‎باشد که روایی و پایایی آن مورد آزمون و تایید قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق کلیه موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه هستند و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۳۸۴ مورد برآورد گردید. نرم افزار آماری spss, AMOS ابزار تجزیه و تحلیل داده‎ها بوده است. بر اساس نتایج به دست آمده از پژوهش مشخص گردید، که روابط بین متغیرها مثبت و مستقیم بوده و وضعیت مولفه‎ها در جامعه مورد مطالعه به نسبت میانگین مناسب می‎باشد. علاوه بر آزمون روابط متغیرها بصورت خطی و تایید فرضیه‎ها، نتایج تحلیل عاملی و شاخص‎های برازش مدل نشان‏دهنده قابلیت تعمیم و استفاده مدل مفهومی تحقیق در جامعه مورد مطالعه بعنوان الگو می‎باشد. آنچه از نتایج این پژوهش مشخص گردید ابعاد تاکتیک های بازاریابی بر ابعاد عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با میانجیگری نقش کیفیت رابطه دارای تاثیر معناداری بالایی بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.