بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق نشان دادن آن است که چطورالگوی واسطه دوتایی برای توضیح دادن پاسخ مصرف کننده در برابر یک تبلیغ تا نام تجاری استفاده شده است.این تحقیق در پی آن است که اثر تبلیغ و رقابت در چارچوب کاری و اثر تبلیغات بر افکار مصرف کننده و خریدار درتبلیغات چندگانه و محیط های نام تجاری چندگانه را بررسی می کند.طراحی روش: مجموعه ای از ۱۶۵ داده قابل استفاده (۵۴ درصد زن با میانگین سنی۳۶) ازیک بررسی در شهر بندرعباس انتخاب شدند. یافته ها نشان می دهند که سطح بالاتری از پاسخهای موثر بر یک تبلیغ اصلی به طورقابل توجهی منجر به ارزیابی سطح بازار تبلیغ می شود . یافته ها همچنین نشان می دهند که اطلاعات درباره یک تبلیغ و نام تجاری بشکل ، رقابتی بطور مقایسه ای ایجاد کرد که این تبلیغات رقابتی و اسم تجاری بر ارزیابی تبلیغات اثر منفی گذاشت . اثرتبلیغ ، یک تعیین کننده مهم درشکل دادن به بینش تبلیغاتی است و می تواند دریک الگوی واسطه دوتایی ، در اثرات تبلیغ و رفتار مصرف کننده مشارکت کند. این تحقیق با الگوی واسطه دوتایی با وارد کردن رقابت در الگو ، نقش منفی را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.