بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه خریداران دیگر توجه چندانی یه بازاریابی سنتی از خود نشان نمی دهند، آن ها برای خرید محصول یا استفاده از خدمات مورد نیاز خود از روش هایی که راحت تر هستند و بیشتر به آن ها می توانند اعتماد کنند ، استفاده می نمایند.دراین میان از پر کاربردترین و موثرترین بازاریابی های نوین ، می توان به بازاریابی اینترنتی و بازاریابی به کمک تلفن همراه اشاره کرد. با توجه به این نکته که ، قدرت مشتری ها و تاثیر آن ها در بازار نسبت به گذشته افزایش یافته است ، باید فروشندگان برای موفق شدن در این بازار رقابتی، مطابق خواسته ها و نیاز های مشتریان عمل کنند. هدف از نوشتن این مقاله ، معرفی پر کاربرد ترین روش های بازاریابی نوین است تا با بررسی ویژگی ها و ساختار آن ها بتوان از فرصت هایی که در این بازار رقابتی وجود دارد ، نهایت استفاده را به عمل آورد و منجر به افزایش فروش، حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آن ها گشت. ما در این مقاله ، در حوزه بازاریابی اینترنتی ، شبکه اجتماعی اینستگرام و سایت تخفیف گروهی نت برگ را که امروزه بسیار مورد توجه کسب و کار قرار گرفته اند مورد بررسی و ارزیابی قرار داده ایم و در حوزه ی بازاریابی به کمک تلفن همراه ، یک مدل پیشنهادی را ارائه نموده ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.