بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در ادبیات امروزین بازاریابی، ساخت یک برند قدرتمند و پرنفوذ در بازار در رابطه با ایجاد تعهدات جامعه برندی، هدف بسیاری از سازمان هاست. هدف اصلی این مقاله بررسی الگوی مفهومی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان است. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق، توصیفی- همبستگی و از لحاظ هدف، کاربردی است. در نمونه-گیری، تعداد ۱۵۰ نفر از مشتریان با روش نمونه گیری کوکران انتخاب شدند. ابزار مورد سنجش در این مقاله، پرسشنامه بوده که برای بررسی روایی پرسشنامه ها از روایی صوری و محتوایی استفاده شد، پایایی پرسشنامه میزان ضریب آلفای کرونباخ ۰/۹۳۹ بدست آمد. نتایج نشان داد که؛ دلبستگی عاطفی بر وفاداری به برند، همکاری شرکت بر دلبستگی عاطفی و وفاداری به برند، فعالیت شرکت بر وفاداری به برند، مزایای کاربردی بر دلبستگی عاطفی و نهایتاً، مزایای نمادین بر دلبستگی عاطفی و وفاداری به برند، اثرات معناداری دارند. اما دیگر عوامل همچون تاثیر فعالیت شرکت بر دلبستگی عاطفی، ارزش شرکت بر دلبستگی عاطفی و وفاداری به برند، هویت شرکت بر دلبستگی عاطفی و وفاداری به برند و همچنین مزایای کاربردی به وفاداری به برند، موثر نبودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.