بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بی شک امروزه با گسترش صنعت فناوری اطلاعات ( Information Technology ) و تغییر نحوه بازاریابی از فتح جیب مشتری به فتح ذهن و قلب مشتریان، الزام استفاده از فضایی که بتوان تحت آن به فتح ذهن و قلب مشتریان قدیم و جدید پرداخت بیش از پیش حس می شود. با محبوبیت روزافزون شبکه های اجتماعی و گسترش بی منازعه ی آنها در اقشار مختلف جامعه، یکی از ایده آل ترین گزینه ها جهت انتخاب یک روش مناسب برای ترویج و تشویق مشتریان، شبکه های اجتماعی می باشند. در این تحقیق که به مطالعه ی موردی شبکه اجتماعی فیسبوک پرداخته، با استفاده از روش تحقیق استقرایی تلاش شده است تا راهکارهای مختلف نحوه ی گسترش مشتریان که مستقیما به موفقیت این نوع بازاریابی تاثیر می گذارد مطرح و بررسی گردند. در ادامه عوامل دخیل در موفقیت یا عدم موفقیت این نوع بازاریابی در شبکه اجتماعی فیسبوک بررسی شده تا بتوان بر اساس این اطلاعات و مدل پیشنهادی اقدام به ایجاد یک برنامه راهبردی جهت بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی فیسبوک نمود و در نهایت با بررسی بازخورد دریافتی از برنامه راهبردی اقدام به اعمال تغییرات لازم در برنامه راهبردی جهت افزایش هرچه بیشتر تاثیر این بازاریابی بر مشتریان نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.