شناسایی و رتبه بنذی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ باتلفیق تکنیک های AHP و دلفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بنذی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ باتلفیق تکنیک های AHP و دلفی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بنذی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ باتلفیق تکنیک های AHP و دلفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بنذی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ باتلفیق تکنیک های AHP و دلفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بنذی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ باتلفیق تکنیک های AHP و دلفی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در فرایند عرضه محصولات کشاورزی به بازار فروش (نظام تولید تا مصرف) ؛ عملیات بازاریابی صحیح از اهمیت وژه ای برخوردار است. هدف از این تحقیق شناسایی مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ و ارائه راهکارهایی جهت رفع آنها می باشد بدین منظور با استفاده از تکنیک دلفی از میان ۱۵ نفر از خبرگان در بخشهای اجرایی وتولیدی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ شش گروه از مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی به عنوان شاخصهای اصلی و تعداد بیست مورد از زیر مجموعه های شاخصهای اصلی به عنوان شاخصهای فرعی شناسایی و مشخص گردیدند. براساس نتایج حاصل از یافته ها در میان شاخصهای اصلی؛ شاخص مدیریتی با وزن نهایی ۰.۳۲۴ نسبت به پنج شاخص دیگر از اهمیت واولویت بیشتری برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.