بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با رضایت مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با رضایت مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با رضایت مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با رضایت مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با رضایت مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتری در فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبدد کاووس پرداخته شده است. در این تحقیق از مدل چهار پی پروفسور جروم مک کارتی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس می باشد و نمونه آماری این تحقیق به دلیل نامشخص بودن جامعه آماری ۴۰۰ نفر مطابق جدول گرجسی مورگان می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – پیمایشی واز نوع همبستگی می باشد. برای تعیین پایایی پرسش نامه از ضریب آلفای کرونباخ و برای تعیین روایی پرسش نامه از روایی محتوایی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات در سطح آمار استنباطی از روش ضریب همبستگی اسپیرمن با کمک نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتری رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.