کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین :

شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین ، ۵۳ کیلومتر بعد از عوارضی ،بعد از پل یاران قرار دارد.
در بخشی از شرکت کار ساخت سازه های صنعتی انجام می شود.
در سالن شماره ۱ برش قطعات است.در این سالن تیر ها و ورق های فلزی توسط دستگاه CNC پلاسما و قیچی برش داده شده و به ابعاد دلخواه در می آورند.در این سالن ورق ها و تیرها توسط قرقره هایی حرکت کرده و به ابعاد دلخواه برش میخورند.
در سالن بعدی که سالن جوش است قطعات خام که شامل ورق است به زیر دستگاه های اتوماتیک جوش رفته وبه دلخواه به صورت مقاطع HوI در می آیند.این تیرهای بدست آمده تیر فابریک نیست اما کیفیت خوبی دارد.
سالن بعدی سالن مونتاژ است.در این سالن ملحقات لازم به قطعات جوش می خورند.در واقع دستکها،ساپرتها و سایر اتصالات در این بخش اضافه شده و تیر و ستون به صورت آماده از این بخش بیرون می آید.
سالن بعدی سالن مخازن است که در واقع مخازن خط ۵ چادرملو را تهیه می کند.
مخازن از جنس استیل بوده و از سه تکه تشکیل شده اند .در واقع از جوش خوردن سه قطعه به هم مخزن آماده می شود.در بالای مخزن نیز یک قیف،یا عدسی جوش می خورد.
پس از ساخته شدن مخازن، آنها را بر روی دکل هایشان نصب می کنند تا از فیکس بودن قطعات به هم اطمینان حاصل شود.
اگر در هنکام سوار کردن قطعات مشکلی باشد اصلاحاتی روی آنها انجام شده و در غیر این صورت قطعات باز شده و برای ارسال آماده می شوند.
پس از این مرحله به مرحله صیقل کاری می رسیم.
در اینجا شن و ماسه به کمک یک شوتر به قطعات برخورد کرده وقطعات صاف و صیقلی می شوند.
برای حمل مخازن از کمر شکن استفاده می شود.
چون این نوع بار حالت ترافیکی دارد،در جلو و عقب کامیونهای حمل از اسکورت استفاده می شود.در داخل سایت بارگیری توسط جرثقیل و یا تاور انجام می شود.
در یک سالن هم نردبانهای صنعتی ساخته می شود.
بعد از این مراحل یک مرحله رنگ کاری هم داریم.
در داخل سالن ها از یک سری جرثقیل های سراسری سقفی استفاده می شود.
در نهایت قطعات آماده به معدن چادر ملو رفته و در آنجا دوباره قطعات سوار می شوند.
برای برخی از قطعات از عایق کاری حرارتی نیز استفاده می گردد.
جرثقیل های سقفی داخل سایت،۵،۷،۱۰ تن هستند.جرثقیل های بیرون۱۰،۲۰،۳۰،۱۰۰ تن هستند.در بخش
در این شرکت برای جوش دادن قطعات از روشهای مختلفی استفاده می شود که مهمترین آنها روش پلاسما است. در زیر مختصری در مورد جوشکاری توضییح داده می شود.
انواع جوشکاری:
اصول فرآیند جوشکاری با پرتو الکترونی
فرآیند جوشکاری با پرتو الکترونی یک فرآیند اتصال ذوبی است که در طی آن قطعه کار توسط جریانی متراکم از الکترون های دارای سرعت بالا بمباران شده و کل انرژی جنبشی الکترون ها،در اثر برخورد با قطعه کار به حرارت تبدیل میشود. این حرارت موجب ذوب لبه های قطعات واتصال دو قطعه پس از انجماد می شود.
این جوشکاری معمولا در یک محفظه خلا با استفاده از یک سیستم تولید و تمرکز پرتو الکترونی انجام میشود.
متغیرهای فرآیند
انرژی ورودی به قطعه کار
ولتاژ شتاب دهنده
چگالی توان
جریان پرتو
فاصله بین کاتد و آند
سرعت جوشکاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.