طراحی استراتژی جدید سیستم ترمز ضد قفل انرژی بازیاب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی استراتژی جدید سیستم ترمز ضد قفل انرژی بازیاب دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی استراتژی جدید سیستم ترمز ضد قفل انرژی بازیاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی استراتژی جدید سیستم ترمز ضد قفل انرژی بازیاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی استراتژی جدید سیستم ترمز ضد قفل انرژی بازیاب :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در سال های اخیر، ترمز بازیاب به یکی از مؤثرترین روش ها در طراحی سیستم ترمز خودروهای برقی تبدیل شده است. از دلایل رشد و اهمیت استفاده از ترمز بازیاب در خودروهای برقی می توان دست یابی به مزیت هایی همچون امنیت بیشتر ترمز، کوتاه تر شدن مسافت ترمز و استهلاک کمتر لنت ترمز اشاره کرد. بنابراین در سیستم های ترمز امروزی از ترمز بازیاب در کنار ترمز هیدرولیکی استفاده می شود تا سیستم ترمز عملکرد مطلوب تری داشته باشد. اما استفاده از این دو ترمز در کنار هم مستلزم بکارگیری استراتژی های کنترلی ترکیبی برای کنترل همزمان این دو ترمز می باشد. در این مقاله بر اساس پارامتر قدرت ترمز، میزان گشتاورترمزی مورد نیاز برای متوقف کردن خودرو محاسبه می شود. سپس به کمک استراتژی توزیع گشتاور میان دو گشتاور هیدرولیک و بازیاب، میزان گشتاور مورد نیاز هر بخش معین می شود. برای حفظ تعادل خودرو و فرمان پذیری در هنگام ترمز از یک استراتژی کنترل بهینه لغزش چرخ ها استفاده شده است تا میزان گشتاور مورد نیاز را تنظیم کند. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که سیستم ترمز ترکیبی نسبت به سیستم ترمز معمولی عملکرد بهتر و مؤثرتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.