نقش فرهنگ بر ارتقای کیفیت زیبا شناسی محیطی با تاکید بر بازار های سنتی ایرانی-اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فرهنگ بر ارتقای کیفیت زیبا شناسی محیطی با تاکید بر بازار های سنتی ایرانی-اسلامی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فرهنگ بر ارتقای کیفیت زیبا شناسی محیطی با تاکید بر بازار های سنتی ایرانی-اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فرهنگ بر ارتقای کیفیت زیبا شناسی محیطی با تاکید بر بازار های سنتی ایرانی-اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فرهنگ بر ارتقای کیفیت زیبا شناسی محیطی با تاکید بر بازار های سنتی ایرانی-اسلامی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکپارچگی فرهنگی جهان، علی رغم ظاهر فریبنده اش بحران آفرین است و ما را از خود بیگانه می کند. با توجه به ارزش های فرهنگی – اجتماعی می توان محیطی واجد ارزش های انسانی ،زیبا شناختی و مولد حس زندگی را آفرید که مردم مایل به حضور در آنها باشند. زیباشناسی فضا با هنر و محیط زیست در ارتباط است. باید حضور عامل زیباشناسی را نه تنها در مناظر، بلکه در هر نوع محیطی، از قبیل موقعیت های انسانی و روابط اجتماعی، به رسمیت بشناسیم. بدین منظور با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ ، و اینکه محیط و فرهنگ دو جز جدایی ناپذیر هستند به بررسی نقش فرهنگ در ارتقای کیفیت زیباشناسی محیطی پرداخته می شود.با نظر به اینکه بازار ایرانی همواره جز لاینفک از فرهنگ ایرانی محسوب می شود، همچنین مکانی است برای فعالیت های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدنی مردم به طور ویژه تر به بررسی این عامل در بازارهای سنتی ایرانی می پردازیم. بدین منظور تحقیق حاضر در تلاش است ابتدا با شناسایی معیار هایی در بحث زیباشناسی محیطی که از طریق منابع کتابخانه ای جمع آوری می گردد به یک چارچوب نظری در این زمینه دست یابد. با توجه به نتایج در واقع این عوامل به دو گروه ، کیفیت بصری فرم و کیفیت شناختی معنایی (کیفیت مفهومی شناختی) تقسیم می شوند. سپس با توجه به اینکه بازار های سنتی با جای دادن انواع اصناف و مشاغل و نیز گروه های اجتماعی مختلف در واقع باز نمودکننده فرهنگ شهر ایرانی است.تاثیر و نقش فرهنگ در بازار های ایرانی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. در این راستا از جداول و نمودار هایی به منظور تفهیم بهتر استفاده می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.