کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو :

بخشی از فهرست کارآموزی صنایع اتومبیل سیستم الکتریکی خودرو

تاریخچه ۱
استارت ۵
کلید قطع وصل موتور استارت ۷
دستگاه تبدیل سرعت ۸
مولد برق یا دینام ۹
آنالیز دستگاه استارت و دینام ۱۰
قطع کننده جریان معکوس ۱۲
آفتامات ۱۶
دستگاه ایجاد جرقه ۱۹
دستگاه احتراق اجزا ۲۰
کوئل ۲۰
دلکو ۲۱
درب دلکو ۲۴
خازن ۲۵
شمع ها ۲۶
بازدید شمع ۲۷
انواع شمع ۲۸
مگنت ۳۰
تأخیر یا تقدم زمان احتراق ۳۱
ریتارد ۳۲
سیم کشی اتومبیل ۳۴
رنگ های متفاوت برای شناسایی سیم هاء ۳۶
ادوات داشبورد ۳۶
داشبورد پیکان ۴۰
روش تعویض فیوز دلکو ۴۳
نصب و تنظیم پلاتین ۴۴
طرز تعیین سیلندر شماره یک و وایره آن ۴۵
مراقبت اساسی سیستم برق ۴۷
فیوز ۴۸
استفاده از فازمتر برای عیب یابی ۴۹
آزمایش آفتامات ۴۹
ردیابی و رفع اشکال تعدادی از ایرادات برقی ۵۱
الکترونیک در خودرو ۵۲
نقش EIS در خودرو ۵۳
سیستم جرقه (EIS ) ۵۳
سیستم جرقه (EFI ) ۵۴
سنسورها
۵۵

تاریخچه شرکت سایپا
شرکت سهامی عام ایران در تولید اتومبیل ( سایپا) در سال ۱۳۴۴ در زمینی به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع ( در حال حاضر فقط مساحت زمین کارخانه مرکزی ۴۱۵ هزار متر مربع می‌باشد ) و زیر بنایی ۲۰ هزار متر مربع با سرمایه اولیه ۱۶۰ میلیون ریال بنام شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران تاسیس گردید. در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۴۵ ثبت و در اواخر سال ۱۳۴۷ به مرحله بهره برداری رسید.
این شرکت تولید اولین محصولات خود را که شامل «وانت آکا » و سواری «ژیان » بود با روش کاملا دستی و بدون بهره گیری از تجهیزات و امکانات مدرن آغاز کرد. تولیدات شرکت بعد از سال ۱۳۵۳ به واسطه استفاده از ابزارهای جدید و مکانیزه شدن برخی از بخشهای تولیدی ، سیر صعودی یافت و بر تنوع محصولات شرکت نیز افزوده شد بعنوان مثال می توان به تولید خودروهای: مهاریی ، پیکاب در مدلهای معمولی دولوکس و کار اشاره نمود.
نام شرکت در اوایل سال ۱۳۵۴ با حذف کلمه سیتروئن از انتهای عبارت فرانسوی آن به «شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل » به نام اختصاری
(سایپا ) که ما خود از عبارت فرانسوی Annonyme Iranione De Productive Automobile میباشد ، تغییر یافت .
این شرکت در ۱۶ تیرماه ۱۳۵۸ تحت مالکیت دولت در آمده و از ۱۸ آذرماه ۱۳۶۰ تحت سرپرستی سازمان گسترش نو نوسانی صنایع ایران قرار گرفته و بر اساس مصوبه مورخ ۱/۲/۶۵ هیأت وزیران ، کلیه سهام سرمایه آن به نمایندگی از طر ف دولت جمهوری اسلامی بنام سازمان گسترش و نوسان سازی صنایع ایران منتقل گردید در دی ماه سال ۱۳۷۸ به پیروی از سیاست های مالی دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش تصدی دولت و خصوصی سازی شرکتهای دولتی و به موجب تبصره۳۵ قانون بودجه کل کشور باواگذاری بیش از ۵۱ % سهام این شرکت به غیر ، سایپا نیز در زمره شرکتهای خصوصی قرار گرفت امروزه شرکت سایپا با در اختیار داشتن بیش از۸۰ شرکت تابعه و وابسته بصورت مستقیم و غیر مستقیم ، به گروه خودرو سازی بزرگ با امکان تولید انواع مختلف خودرو تبدیل شده است.
استارت
استارت یک موتور الکتریکی است که انرژی الکتریکی را دریافت کرده به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و این نیرو را توسط چرخ دندههای خود به فلایویل منتقل میکند تا موتور خودرو روشن شود موتور استار ت باید بتواندلنگری ایجاد کند که بر نیروی اینرسی (ماند یا ساکن )و اصطکاک موتور سرد غلبه کند به این دلیل اکثر موتورهای استارت از نوع «سری» و از انواع «کامپالیز» با جریانهای دائم هستند.
تمام جریان باتری از سیم پیچهای اصلی و سیم پیچ مغناطیسی آن می گذرد نتیجه آن است که لنگر و نیروی ترک خیلی زیادی در موتور حاصل می شود. این موضوع از روی این فرمول محاسبه میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.