بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با عملکرد نوآوری و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با عملکرد نوآوری و رضایت مشتریان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با عملکرد نوآوری و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با عملکرد نوآوری و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با عملکرد نوآوری و رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مدیریت کیفیت جامع ، به عنوان پاراد ایم مدیریت به وسیله بسیاری از سازمان ها در سرتاسر جهان پذیرفته شده است. امروزه مد یریت کیفیت فراگیر به عنوان پاراد ایم نوین مدیریت، از سوی اندیشمندان و متخصصان حرفه ای پذیرفته شده است . زیر بنای تفکر مدیریت بر پایه بهبود مستمر کیفیت، جلب رضایت مشتری و توجه به روند به جای تمرکز بر نتیجه استواراست. هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامعه با عملکرد نوآوری و رضایت مشتری است؛ نتایج تحقیق نشان داد مدیریت کیفیت جامع از طریق بهبود کیفیت عملکرد موجب عملکرد نوآوری می شود؛ همچنین نتایج بر تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتری دلالت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.