بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مشتری مداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مشتری مداری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مشتری مداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مشتری مداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش هیجانی بر مشتری مداری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه تحولات جدید باعث شده است تا سازمان های ارائه دهنده ی خدمات با سرعت زیاد گسترش پیدا کند. به نحوی که ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان از چالش های مهم قرن حاضر در سازمان های خدماتی به شمار می رود. یکی از دلایل موفقیت سازمان های خدماتی در جهان متحول و پیچیده امروز این است که بتوانند هوش هیجانی کارکنان خود را به ویژه در بخش فروش که در ارتباط مستقیم با مشتریان می باشند و تاثیر بسزایی در حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دارند، افزایش دهند. بر طبق بررسی های انجام شده سازمان هایی در عرصه رقابت موفق خواهند بود که رابطه ای اثربخش با مشتریان خود برقرار کنند، که در این زمینه هوش هیجانی از مؤلفه هایی است که می تواند در روابط کارکنان با مشتریان سازمان نقش مهمی ایفا کند. در این راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین هوش هیجانی با مشتری مداری انجام گردید. بر این اساس توصیه می-شود سازمان های ارائه دهنده خدمات توجه ویژه به هوش هیجانی فروشندگان خود داشته باشند و سعی در ارتقای هوش هیجانی آنان از طریق برنامه های آموزشی نمایند، تا از این طریق منجر به افزایش مشتری مداری آن ها شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.