بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به مظور بررسی اثر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات با توجه به متغیر های میانجی در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار به عنوان یک سازمان خدماتی صورت گرفته است.هدف تحقیق حاضر ان است که از یک سو مفهوم بازاریابی درونی را به عنوان عامل ایجاد کننده تعهد سازمانی ، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی بسنجد،از سوی دیگر تاثیر تعهد سازمانی ، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی را بر کیفیت خدمات در بیمارستان واسعی مورد بررسی قرار دهد. پرسشنامه این پژوهش از ادبیات پژوهش برگرفته شده اما برای اثبات روایی آن علاوه بر نظر خبرگان، از تحلیل عاملی نیز استفاده گردیده است . روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدل معادلات ساختاری استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان بیمارستان واسعی شهر سبزوار بوده که از میان آن ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ۲۵۰ نفر انتخاب و در نهایت ۱۷۹ پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.