اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در مقاله ی پیش رو ابتدا به تعاریفی در خصوص توسعه، توسعه ی پایدار و توسعه ی پایدار شرکتی پرداخته شده است. سپس ضمن تشریح اخلاق بازاریابی، به شهرت و خوشنامی شرکت اشاره می شود. در ادامه با بررسی مطالعات صورت گرفته در زمینه های مشابه، نتیجه گیری و راه هایی برای تقویت اخلاق بازاریابی طرح می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.