اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق بازاریابی با رویکرد شهرت و خوشنامی کلید توسعه ی پایدار شرکتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در مقاله ی پیش رو ابتدا به تعاریفی در خصوص توسعه، توسعه ی پایدار و توسعه ی پایدار شرکتی پرداخته شده است. سپس ضمن تشریح اخلاق بازاریابی، به شهرت و خوشنامی شرکت اشاره می شود. در ادامه با بررسی مطالعات صورت گرفته در زمینه های مشابه، نتیجه گیری و راه هایی برای تقویت اخلاق بازاریابی طرح می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.