نوآوری خدمات و تاثیر آن بر عملکرد خدمات (مطالعه موردی: شرکت های کوچک استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نوآوری خدمات و تاثیر آن بر عملکرد خدمات (مطالعه موردی: شرکت های کوچک استان اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نوآوری خدمات و تاثیر آن بر عملکرد خدمات (مطالعه موردی: شرکت های کوچک استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نوآوری خدمات و تاثیر آن بر عملکرد خدمات (مطالعه موردی: شرکت های کوچک استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نوآوری خدمات و تاثیر آن بر عملکرد خدمات (مطالعه موردی: شرکت های کوچک استان اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این مقاله، چگونگی تاثیرگذاری نوآوری خدمات بر عملکرد خدمات می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوریداده ها توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه شرکت های کوچک استان اصفهان می باشد و ازمدل معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل روابط میان متغیرهای مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی میان وظیفه ای، نوآوریخدمات و عملکرد بازار استفاده شده است. در این پژوهش روابط مثبت و معناداری بین مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی میان وظیفهای و نوآوری خدمات نشان داده شده است. علاوه بر این، رابطه بین نوآوری خدمات و عملکرد بازار نیز پشتیبانی می شود. همچنین اینمطالعه یکی از تعداد محدودی از مطالعات است که بطور تجربی نوآوری خدمات را مورد بررسی قرار می دهد. این مطالعه نشان داد کهشرکت هایی که به دنبال توسعه قابلیت نوآوری خدمات هستند باید مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی میان وظیفه ای یا ترکیبی ازاین سه را بکار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.