بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده و نگرش مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران در اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده و نگرش مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران در اهواز) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده و نگرش مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران در اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده و نگرش مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران در اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده و نگرش مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران در اهواز) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه پیش بینی و درک رفتار مشتریان به منظور تاثیرگذاری بر رفتار آنان محور توجه بازاریابان قرار گرفته است. عوامل متعددی بر شکلگیری قصد خرید افراد تاثیرگذار است. هدف این تحقیق بررسی رابطه ارزش ادراک شده مشتریان بیمه ایران بر نگرش می باشد. پژوهشاز نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری عبارتست از مشتریان بیمه ایران در اهواز با مدرکتحصیلی دیپلم به بالا که از بین آنان تعداد ۳۵۰ نفر به روش تصادفی خوشه ای نمونه گیری گردید. داده ها پس از جمع آوری از طریقپرسشنامه بوسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان میدهد که بین ارزش ادراک شده مشتریان و نگرش آنان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.