بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (مطالعه موردی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (مطالعه موردی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (مطالعه موردی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (مطالعه موردی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (مطالعه موردی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله، بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزیایران است. نمونه آماری شامل ۱۱۳ نفر از کارکنان این مجتمع می باشد که داده های مورد نیاز پژوهش از طریق پرسشنامه جمعآوری گردید که پایایی آن ها با آلفای کرونباخ سنجیده شد. مدیریت کیفیت جامع، شامل حمایت مدیریت ارشد، مشارکت کارکنان، بهبودمستمر و تمرکز بر مشتریان است. همچنین شاخص های یادگیری سازمانی شامل فرهنگ یادگیری و استراتژی یادگیری و عملکردنوآوری به سه گروه نوآوری در محصول، نوآوری در فرآیند و نوآوری سازمانی تقسیم می شوند. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش در سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS و تحلیل مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Lisrel انجام گرفت. بطورکلی نتایج معادلات ساختاری نشان می دهد که یادگیری سازمانی به میزان ۹۶ درصد تحت تأثیر مستقیم مدیریت کیفیتجامع است. یادگیری سازمانی به میزان ۴۱ درصد تحت تأثیر مستقیم عملکرد نوآوری، مدیریت کیفیت جامع به میزان ۳۲ درصد تحتتأثیر مستقیم عملکرد نوآوری می باشد که نشاندهنده تأثیر مثبت بین متغیرها می باشد. همچنین تأثیر یادگیری سازمانی با رابط بینمدیریت کیفیت جامع و نوآوری عملکرد برابر با ۳۹ درصد می باشد که با توجه به بیشتر بودن اثر مسیر غیرمستقیم از مسیر مستقیمبنابراین وجود متغیر میانجی تاثیر را افزایش داده و نقش میانجی مورد تایید واقع می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.