شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این تحقیق به بررسی دوربرگردان به عنوان یک روش ارزان و سریع برای کاهش تداخلات ترافیکی در تقاطعات پرداخته شده است . حرکات گردش به چپ در تقاطع ممنوع شده و وسایل چپگرد ابتدا حرکت مستقیم انجام داده از تقاطع عبور کردهو سپس با مانور دوبرگردان به مسیر مورد نظر هدایت میشوند . برای بررسی دوربرگردان ابتدا مطالعات پیشین در مورد استفاده از دوربرگردان انجام شد و چهار عامل , حجم وسایل ورودی به قطعه تداخلی )فاصله تقاطع تا دوربرگردان ( , حجم وسایل مقابل حرکت دوربرگردان , فاصله دوربرگردان تا تقاطع و درصد وسایل گردش کننده به چپ به عنوان پارامتر های تاثیر گذاربر عملکرد دوربرگردان تعیین شد. سناریو های مختلف تعریف شده , در نرم افزار شبیه ساز ترافیکی aimsun شبیه سازی شدند و زمان سفر وسایل گردش کننده به چپ به عنوان پارامتر تاثیر گذار بر عملکرد دوربرگردان پس از احداث دوربرگردان از خروجی ها استخراج شد.پس از تحلیل نتایج و استفاده از آنها در نرم افزار برنامه نویس ژنتیکی genexprotool مدل هایژنتیکی برای توصیف شرایط بدست آمد و مدل های بدست آمده به عنوان تابع هدف در االگوریتم فراابتکاری ژنتیک به کار برده شد . نتایج حاصل از بهینه سازی ژنتیکی نشان میدهد که مقدار بهینه برای حجم وسایل ورودی به قطعه تداخلی ۱۰۳۶ veh/h , حجم وسایل مقابل حرکت دوربرگردان ۱۱۷۳ veh/h , فاصله دوربرگردان تا تقاطع ۲۷۵ متر و درصد وسایل گردش کننده به چپ ۲۱ درصد میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.