تحلیل پارامترهای شیارافتادگی و خزش در مخلوطهای آسفالتی درشتدانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل پارامترهای شیارافتادگی و خزش در مخلوطهای آسفالتی درشتدانه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل پارامترهای شیارافتادگی و خزش در مخلوطهای آسفالتی درشتدانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل پارامترهای شیارافتادگی و خزش در مخلوطهای آسفالتی درشتدانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل پارامترهای شیارافتادگی و خزش در مخلوطهای آسفالتی درشتدانه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

افزایش عمر روسازیهای آسفالتی و اجرای روسازیهای مقاوم در برابر آمدوشد زیاد و بار محوری سنگین وسایل نقلیه یکی از موارد ضروری است که بایستی در صنعت روسازی راه در ایران مورد توجه قرار گیرد. ایران به عنوان یک کشور در حالتوسعه هر ساله شاهد افزایش میزان ترافیک و بار محوری عبوری از جادههای موجود درکشور میباشد که این امر باعث ایجاد خرابیهای زود هنگام و کوتاه شدن طول عمر روسازیهای مورد استفاده میشود. بنابراین نیاز به افزایش استقامت و طول عمر روسازیها در طی سالهای اخیر به شدت احساس میشود. یکی از روشهای افزایش میزان استقامت روسازیها، استفاده از مخلوطهای آسفالتی درشت دانه )بزرگتر از ۲۲ میلی متر( میباشد. با افزایش روزافزون تردد وسایل نقلیه تجاری به خصوص در نواحی گرمسیر و با توجه به فشار زیاد چرخ این وسایل نقلیه، شیارافتادگی روسازیهای آسفالتیافزایش یافته و نیاز به طراحی مخلوطهای آسفالتی با استخوان بندی سنگدانهای قوی تر و مقاومت بیشتر در برابر این نوع خرابیهای آسفالتی احساس میگردد. در این مطالعه تحقیقاتی با انجام آزمایش های شیارافتادگی و خزش دینامیکی بر روی مخلوطهای درشت دانه از سه معدن فیروزکوه، همدان و اصفهان عملکرد این مخلوطها مورد ارزیابی قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.