تحلیل الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان و ساماندهی مناسب کالبدی ان با استفاده از GIS نمونه موردی منطقه ۲۱ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان و ساماندهی مناسب کالبدی ان با استفاده از GIS نمونه موردی منطقه ۲۱ تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان و ساماندهی مناسب کالبدی ان با استفاده از GIS نمونه موردی منطقه ۲۱ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان و ساماندهی مناسب کالبدی ان با استفاده از GIS نمونه موردی منطقه ۲۱ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان و ساماندهی مناسب کالبدی ان با استفاده از GIS نمونه موردی منطقه ۲۱ تهران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

رشد لجام گسیخته جمعیت به تبع ان برنامه ریزی شهرنشینی خودرو در ایران کمبود خدمات و تجهیزات را سبب گردیده استکه همین امر سبب شده که اصل سازگاری کاربریها که نقش چشم گیری در مطلوبیت و مطبوعیت منظر شهری نادیدهگرفته شود این در حالی است که کاربری اموزشی بدون شک از این امر مبرا نیست که نمونه درمنطقه ۳۱ تهران به عنوان منطقه که بیشترین بافت فرسوده ,تمرکز کاربریهای صنعتی الوده کننده صدا و کاربری های تجاری است و به تبع ان اصل اسایش وضوابط چگونگی دسترسی به کاربری اموزشی از جمله مدارس دبیرستان همواره نادیده گرفته شده است. هدفازتحقیق جگونگی الگوی پراکنش فضایی مدارس دبیرستان منطقه ۳۱ تهران و به تبع ان برنامه ریزی در جهت ساماندهی فضایی مکانی ان میباشد روش تحقیق توصیفی تحلیلی که بدین منظور از ابزارهای اصلی روش نزدیک ترین همسایه در – – جهت تحلیل پراکنش فضایی استفاده گردید به طوریکه مقدار R برابر۱/۰۲ بیانگر الگوی تصادفی و بدون برنامه ریزی میباشد که این امر لزوم برنامه ریزی درجهت مکان یابی بهینه را بیش از پیش ضروری مینماید بدین منظور با استخراج معیارهای مناسب در جهت تعیین کاربریهای سازگار و ناسازگار با کاربری اموزشی سپس با وزن دهی از روش AHP و به تبع ان از مدل تاپسیس در GIS استفاده گردید که نتایج حاصله بیانگر ان است که تفاوت قابل ملاحظه بین پراکنش فضایی وضع موجود و نقشه حاصله در مکان یابی بهینه مدارس موجود میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.