بررسی رفتار اعضای اصلی بادبندهای کمانشناپذیر BRB با هسته مرکزی به روش عددی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار اعضای اصلی بادبندهای کمانشناپذیر BRB با هسته مرکزی به روش عددی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار اعضای اصلی بادبندهای کمانشناپذیر BRB با هسته مرکزی به روش عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار اعضای اصلی بادبندهای کمانشناپذیر BRB با هسته مرکزی به روش عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار اعضای اصلی بادبندهای کمانشناپذیر BRB با هسته مرکزی به روش عددی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پایداری موضعی در بادبندهای کمانشناپذیر یکی از مسائل مورد توجه دنیای عمران میباشد. بادبندهای مقاوم در برابرکمانش به اصطلاح BRB یا بادبندهای کمانشناپذیر ۱ گفته میشوند. مباحثی در مورد این بادبندها با استفاده از اجزایداخلی صلیبیشکل جوشکاری شده شکل گرفته است. بادبندهای کمانشناپذیر کاربرد وسیعی در سازههای مهندسی بهخصوص در مناطق زلزلهخیز دارند که میتوانند آسیبهای سازهای به علت زمینلرزههای شدید را کاهش دهند. در اثرمهارکنندگی مکانیسم مهاری غلاف بیرونی )که پوشش یا جداره نامیده میشود( هسته فولادی میتواند رفتار چرخهای ثابتی را نشان دهد. در این مقاله با مدلسازی دو عدد ناودانی به عنوان جداره و همچنین ورقهایی به صورت صلیب برای هسته مرکزی بادبند در نظر گرفته شده است. مدلسازی نمونهها با نرمافزار عناصر محدود آباکوس انجام شده است. نرم-افزار آباکوس قابلیت تحلیل المان محدود غیرخطی میباشد که میتواند موادی مانند فولاد را شبیهسازی کند. در این پژوهش سعی شده تا بعد از صحتسنجی مدل آزمایشگاهی که توسط Zhao et al در سال ۲۱۱۲ انجام شده است، بهبررسی پارامترهای مورد نظر پرداخته شود. ابتدا دو عدد ناودانی به عنوان جداره و ورقهای فولادی که به شکل صلیب به هم جوش شدهاند، به عنوان هستهی مرکزی از بادبند در نظر گرفته و با تغییر در نسبتهای b/t ، C ، T به عنوان پارامترهای موثر در بادبند، به مطالعه تأثیر پارامترها در مقاومت نهایی و سختی اولیه پرداخته شد و نیز بررسی شد کهافزودن بتن در هسته مرکزی از بادبند چه مقدار در مقاومت نهایی و کمانش موضعی بادبند موثر میباشد. در پژوهش حاضر، مشخص شد که اضافه کردن بتن در بادبند تأثیری در سختی اولیه کششی مدل نداشته و در فشار، ظرفیت باربری به مقدار چشمگیری افزایش مییابد. با تغییر در مقادیر نسبتهای b/t و C از ورقهای مربوط به هسته، افزایش کوچکی در سختی اولیه حاصل شده است ولی در مقاومت نهایی بادبندها تأثیر چندانی نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.