تحلیل تصویر مقصد در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی:تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تصویر مقصد در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی:تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تصویر مقصد در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی:تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تصویر مقصد در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی:تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تصویر مقصد در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی:تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه مدیریت گردشگری شهری به عنوان یک وزنه تعادل در چارچوب دستیابی به گردشگری پایدار شهری می باشد. هرگونه ناکارآمدی مدیریت گردشگری شهری به نام پیچیدگی جریان گردشگری در عصر حاضر پیامدهای منفی بسیاری را به دنبال دارد و این در میان تأثیری که گردشگران از یک مکان به دست می آورند برای سفر دوباره آنها خیلی مهم است. یکی از مهم ترین وظایف مسئولین گردشگری، توسعه و حفظ تصویر مقصد به تناسب فراخور گروه های گردشگری مورد نظر است. وضعیت ظاهری و تصویر یک محل کامل کننده ان محل بوده و یکی هز حوزه هایپژوهشی در گردشگری است. اگر تصویر گردشگر از شهر مثبت باشد برای سفر دوباره ترغیب می شود. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر گردشگران قبل و بعد سفر به شهر تهران بوده است. روش تحقیق توصیفی – تحلیلی بوده است، همچنین از روش پیمایشی با استفاده از پرسش نامه استفاده شده است و برای تحلیل تصویر مقصد از ۳۲۰ پرسش نامه استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که در تمام زمینه های انتخاب شده تصویر گردشگران نسبت به قبل سفر جهت مثبتی داشته است. فقط در مؤلفه بناهای تاریخی شهر تهران نسبت به قبل منفی بوده است. تأثیر متغیرهای جنسیت، تحصیلات زبان مادری بررسی شده است، در تمام متغیرها تفاوت معنی داری وجود دارد همچنین زمان سفر، تعداد سفر، مدت اقامت و تأثیر این متغیرها نیز تحلیل شده است، افزایش نشان می دهد این شاخص ها نیز تفاوت های معنی داری در ایجاد تصویر مثبت یا منفی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.