بازاریابی اینترنتی و کاربرد آن در گردشگری دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی اینترنتی و کاربرد آن در گردشگری دریایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی اینترنتی و کاربرد آن در گردشگری دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اینترنتی و کاربرد آن در گردشگری دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی اینترنتی و کاربرد آن در گردشگری دریایی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بیش از تولد اینترنت، مقصدهای گردشگری از طریق فعالیتهای بازاریابی سنتی و آژانس های مسافرتی به اهداف خود دست می یافتند. امروزه این فعالیت ها از طریق اینترنت صورت می گیرد. بنابراین تلفیق فعالیتهای سنتی گردشگری با فعالیتها و فرصت های آنلاین فعلی یک ضرورت محسوب می شود. امروزه صنعت گردشگری دریایی به طور قابل توجهی در حال تغییر و دگرگونی است، به طوری که شمار گردشگران خارجی و داخلی و میزان درآمدزایی آن در سطح جهانی پیوسته رو به افزایش است. بسیاری از کشورها به این حقیقت واقفند که برای بهبود وضعیت این صنعت نوپا باید ابتکار عمل به خرج دهند و درصدد یافتن راه های تازه ای برآیند. یکی از این روشها که طی دو دهه اخیر اهمیت فراوانی پیدا کرده، گردشگری الکترونیک است، بازاریابی الکترونیک برای بهبود بخشیدن به صنعت گردشگری دریایی در کشور باید همواره مورد توجه مسئولان و تحت حمایت سرمایه گذاران این عرصه باشد. گردشگری الکترونیکی تنها شامل تورهای مجازی نمی شود، بلکه ابزاری است که توسط آن، یک گردشگر بتواند در کمترین زمان، با حداقل امکانات و با کمترین هزینه و دانش، ظرفیتهای گردشگری دریایی یک کشور را شناسایی کند. گردشگری الکترونیک اقتصاد کشور را از حالت تک محصولی خارج می کند و رشد اقتصادی فراوانی را به دنبال دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.