رابطه راهبردهای شناختیباانگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه راهبردهای شناختیباانگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه راهبردهای شناختیباانگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه راهبردهای شناختیباانگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه راهبردهای شناختیباانگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضربه بررسی رابطه راهبردهای شناختی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی می پردازد.پژوهش حاضراز نوع توصیفی-همبستگی میباشد.جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان مراکز اختلالات یادگیری شهر مشهد در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ که تعداد آنها ۱۳۰ نفر می باشد.نمونه ای به حجم ۹۷ نفر از دانش آموزان بر اساس جدول مورگان به صورت نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید.در این پژوهش از روشهای آماری همبستگی پیرسون وآزمون تحلیل واریانس ورگرسیون چندمتغیره استفاده شده است .ابزارهای گردآوری اطلاعات شامل پرسشنامه های استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر ۱۹۸۰؛ ۱۹۸۱ وپرسشنامه راهبردهای یادگیری کرمی ۱۳۸۱ بود. داده ها پس از جمع آوری با کمک نرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان دادکه راهبردهای شناختی قدرت پیش بینی انگیزش تحصیلی را دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.