پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی و نگرش به تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی و نگرش به تبلیغات دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی و نگرش به تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی و نگرش به تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی و نگرش به تبلیغات :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس تنظیم شناخت هیجانی ونگرش به تبلیغات در دانش آموزان نوجوان دختر دبیرستانهای شهرآغاجاری انجام شد. در این مطالعه ، با استفاده از پرسشنامه های نگرش به خوردن، تنظیم شناختی هیجان ونگرش به تبلیغات، ۱۹۵ نفر دانش آموز دختر که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. داده ها با استفاده از آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون چندگانه تحلیل شدند. نتایج حاصله از ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین نگرش به خوردن و تنظیم شناخت هیجانی در همه ابعاد به جز بعد نشخوار فکری رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. بین نگرش به خوردن و نگرش به تبلیغات در همه ابعاد به جز بعد باورهای اخلاقی در تبلیغات رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان می دهد که بعد سرزنش خود از ابعاد تنظیم شناخت هیجانی قدرت پیش بینی کنندگی معناداری برای نگرش به خوردن می باشد و از میان ابعاد نگرش به تبلیغات مفید بودن شخ صی تبلیغات و باورهای اقتصادی به تبلیغات می تواند نگرش به خوردن را پیش بینی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.