بررسی و انتخاب استراتژی برای یک سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و انتخاب استراتژی برای یک سازمان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و انتخاب استراتژی برای یک سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و انتخاب استراتژی برای یک سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و انتخاب استراتژی برای یک سازمان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این مقاله به بررسی فاصله وضع موجود (سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد) با وضع مطلوب (مدیریت استراتژیک سازمان)به عنوان یک دغدغه بنیادی نگاه می کند ، مبانی نظری مربوط به پارادایم استراتژی را بیان می دارد وبه کمک مدل دیوید، ضعف ها ، قوت ها،فرصت ها و تهدیدهایی را که در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برای مدیریت استراتژیک وجود دارد را شناسایی می کند.در ادامه استراتژی های شایسته ای را برای برپایی مدیریت استراتژیک در این سازمان، پیشنهاد می دهد. اولویت بندی استراتژی های پیشینهادینیز یکی از موضوعاتی است که دنبال شده است. روش این پژوهش ، توصیفی – پیمایشی است بطوری که به کمک پرسشنامه ، اطلاعات مورد نیاز(قوت ها ، ضعف ها ، فرصت ها و تهدیدها) از مدیران و روسای ادارت و مشاوران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد (۱۸ نفر)گردآوری شد و برای تجزیه و تحلیل برای تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها از روش دلفی و بارش فکری استفاده شده است. در فرآیند تحلیلاستراتژیک از ماتریس های ارزیابی عوامل خارجی، ارزیابی عوامل داخلی، ماتریس تهدیدات، فرصت ها ، نقاط قوت و نقاط ضعف، ماتریسارزیابی و موقعیت استراتژیک، ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی استفاده گردیده است .یافته ها نشان می دهد که مدیریت استراتژیک در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از نقاط قوت مناسبی برخوردار استکه نتوانسته است با وجود آنها از فرصت های محیطی خود بنحو مناسبی بهره مند گردد و اگر مدیریت سازمان بخواهد حرکت خود را به سمت یکمدیریت استراتژیک آغاز نماید ، باید استراتژی های (قوت فرصت) که مبتنی بر استفاده از نقاط قوت سازمان در راستای بهره مندی بیشتر ازفرصت های محیطی سازمان می باشد را در اولویت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.