بررسی میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پیشرفت علوم و فنون و توسعه حجم دانش بشری، تغییر شرایط و امکاناتزندگی فردی و اجتماعی، نفوذ تکنولوژی و صنعت در روابط ملی و بینالمللی، نقش زمان در سرنوشت ملت ها، ظهور مشاغل و تخصص های جدیدتغییر نیازهای جامعه، آگاهی ملت و … همه و همه در تغییر و تحولبرنامه ها اثر می گذارند. در جهان امروز استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات و نیز نفوذ آن در زوایای مختلف زندگی بشری، موجب تحولاتبزرگی در مناسبات حاکم بر جامعه بشری و انسانی شده است که از آن بهعنوان انقلاب اطلاعات یاد می شود. توسعه روزافزون فناوری اطلاعات واستفاده از این فناوری ها موجب شده است عصر جدیدی در زندگی جوامع بشریآغاز گردد که جامعه اطلاعاتی نامیده می شود. ورود به این دوره نیاز بهتمهیدات و امکانات لازم است که مهمترین آن بسترسازی مناسب در ارتباطبا آموزش الکترونیکی است که نخستین اقدام در این خصوص لحاظ نمودنموضوع چگونگی استفاده بهینه از نرم افزارهای فناوری اطلاعات وارتباطات در برنامه آموزش عمومی است . هدف ازتحقیق حاضر، بررسی میزانارتباط آموزش الکترونیکی با فناوری اطلاعات و ارتباطات است. امروزهفناوری اطلاعات و ارتباطات، نقش اساسی در حوزه های گوناگون بازی میکند. یکی از حوزه هایی که با ورود فناوری اطلاعات، دچار تحول اساسیشده، حوزه آموزش الکترونیکی است. این تحقیق بدنبال میزان ارتباطآموزشی است که به کاربرد عوامل فناورانه بستگی دارد. در این مقاله ازروش مطالعه کتابخانهای برای تعیین چارچوب نظری، از روش مطالعه اسنادیو بررسی گزارشها برای شناخت وضع موجود و همچنین از روش تحلیل ثانویاطلاعات و تفسیر انتقادی جهت میزان ارتباط آموزش الکترونیکی با فناوریاطلاعات و ارتباطات استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.