بررسی چهارنوآوری و خلاقیت در مدیریت بازار و اثرآن در تثبیت و موفقیت بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چهارنوآوری و خلاقیت در مدیریت بازار و اثرآن در تثبیت و موفقیت بازار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چهارنوآوری و خلاقیت در مدیریت بازار و اثرآن در تثبیت و موفقیت بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چهارنوآوری و خلاقیت در مدیریت بازار و اثرآن در تثبیت و موفقیت بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چهارنوآوری و خلاقیت در مدیریت بازار و اثرآن در تثبیت و موفقیت بازار :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در این مقاله ی کوشش ما این است که رابطه نوآوری و خلاقیت در بازاریابی مدرن را شرح داده و به دنبال کشف مواد اثر گذار بر بازار باشیم و فرایندهایی که منجر به حصور نوآوری هایی اثربخش بر کیفیت بازار می شوند را شرح دهیم. اخیراً توجه به بازاریابی نشان می دهد که بازارها نسبت به نهادهای پایدار فرایندهایی درحال پیشرفت هستند. این به تعریفی گسترده تر از افتتاح بازارهای جدید اشاره دارد که نوآوری در مدیریت بازار است و شامل تغییر بازارهای موجود، معرفی ابزاربازارجدید، تغییر رفتار بازار و بازسازی عوامل بازار می باشد. به طور کل، نوآوری در بازاریابی به معنای تغییر روشی ست که در آن کسب و کار صورت می گیرد. شناخت بازار مدرن نشان می دهد که تلاش های دارای ثبات (پیشگیری و یا جهت دهی به تغییر بازار) در مرکزیت نوآوری بازار قراردارد. چنین تلاش های با ثباتی شامل ایجاد و حفظ شبکه ایی از فروشندگان، خریداران و اجناس و غیره و همچنین شکل دهی این شبکه به عنوان کانال تعامل بین نهادهای بازار می باشد. با ترسیم این موضوع خاص ما پنج عامل نوآورانه ای که بر بازار اثر تثبیت کننده دارد را شناسایی کرده و با مثال نشان می دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.