آسیب شناسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه : مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی از انجام این تحقیق، شناسایی ابعاد و شاخص های مؤثر بر فرهنگ سازمانی در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپااست. بدین منظور، از مدل دنیسون که مدلی نسبتاً جدید و کامل است استفاده شده است . این مدل دارای چهار بعد اصلی قابلیت سازگاری(انطباق)، مشارکت (درگیر شدن در کار)، ماموریت (رسالت) و استحکام و ثبات (یکپارچگی) می باشد که برای ارزیابی هر بعد اصلی سهشاخص تعریف شده است. داده های مربوط به مؤلفه های فرهنگ سازمانی به صورت پیمایشی توسط پرسشنامه از کارکنان مرکز تحقیقاتو نوآوری سایپا در رده های مختلف سازمانی جمع آوری گردیده است. پایایی مربوط به ابزار سنجش با آلفای کرونباخ ۰.۹۹ محاسبه شد. باتوجه به اینکه متغیرهای پژوهش حاضر کیفی است برای محاسبه تعداد نمونه آماری از فرمول کوکران و روش طبقه ای استفاده شده استکه تعداد نمونه بطور کلی ۱۳۷ نفر تعیین گردید. تحلیل های حاصل از یافته های تحقیق این نتیجه را محقق ساخت که مرکز تحقیقات ونوآوری سایپا در تمام ابعاد چهارگانه در حد بالاتر از متوسط قرار گرفته است و در مجموع گرایش سازمان بر ثبات و تمرکز داخلی می باشد.جهت مقایسه چهار بعد اصلی و دوازده شاخص با یکدیگر از روش آنالیز واریانس چند متغیره استفاده شد که نتایج موید آن است که بینابعاد و شاخص ها تفاوت معنی داری وجود دارد. در این تحقیق همچنین به پیروی از الگوهای مذکور و پنج فرضیه اصلی و فرعی در جامعهآماری مورد نظر، مقایسه ای میان فرهنگ سازمانی در وضعیت موجود و فرهنگ سازمانی در وضعیت مطلوب از نظر کارکنان صورت گرفتهاست و نتایج و یافته ها نشان می دهد که در آزمون انجام شده بر روی چهار بعد اصلی فرهنگ سازمانی، میان فرهنگ سازمانی در وضعیتموجود و مطلوب از نظر کارکنان تفاوت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.