شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی و ارائه مدل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی و ارائه مدل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی و ارائه مدل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی و ارائه مدل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ایرانی و ارائه مدل :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه برای همه شرکتها رضایت و فراتر از آن خشنودی مشتری اهمیت یافته است سیتسم مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان راهکاری جامع برای سازمانها جهت مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان توصیه شده است امارها و اطلاعات نشان می دهد که اغلب شرکتها با اینکه هزینه های هنگفتی برای پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری داده اند. ولی نتوانسته اند موفق عمل کنند با مطالعه مستندات علمی در ارتباط با شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی این سیتسم انبوهی از عوامل مشاهده می شود . با توزیع پرسشنامه طراحی شده داده ها و اطلاعات به دست آمده از هفت شرکت خدماتی و چهار شرکت تولیدی تجزیه و تحلیل و رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.