تحلیل کیفی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل کیفی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل کیفی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کیفی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل کیفی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این مقاله برخی از روشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدارس ابتدایی رامورد بررسی قرار می گیرد بسیار ی از مقاله های منتشر شده در این زمینه با اشاره به نتایج تحقیقات به عمل آمده؛ دشواریها تلفیق ICT در برنامه درسی مدارس ابتدایی را موردتوجه قرار داده اند. نگارنده این مقاله در بسیاری از کلاسهای درسی دوره ابتدایی مدارس مختلف که از ICT در فرایند آموزش استفاده کردهاند شرکت نموده و مشاهداتی داشته است که طی آن داده های کیفی بدست آمده از مصاحبه با معلمان و مشاهده رفتار و مکالمه های دانش آموزان را مورد تحلیل قرار داده است. مهمترین نتایج این مطالعه عبارت است از: ۱) مهارتهای اصلی استفاده از کامپیوترمانند استفده از صفحه کلید و.. به گونه ای وسیع به نگرش وسوادکامپیوتری معلم وابسته است. ۲) بیشتر مهارتهای کار با کامپیوتر مانند نگهداری پرونده طراحی صفحه وب شخصی و از طریق مدلسازی کسب شدهاند. ۳) ارایه آگاهی های لازم از سوی معلم به دانش آموزان کمک می کند تا بهتر بتوانند به جستجوی اطلاعات موردنیاز خود پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.