تاثیرات تبلیغات سبس بروی نگرش و انتخاب تم های تبلیغاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات تبلیغات سبس بروی نگرش و انتخاب تم های تبلیغاتی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات تبلیغات سبس بروی نگرش و انتخاب تم های تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات تبلیغات سبس بروی نگرش و انتخاب تم های تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات تبلیغات سبس بروی نگرش و انتخاب تم های تبلیغاتی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تحلیل وجود تفاوت های موجود در نگرش های مرتبط به تبلیغات سبز بین مشتریان با مشارکت بالا و مشارکت پایین در راستای مقایسه پاسخ های شناختی مشتریان با مشارکت بالا و پایین و پاسخ های موثر در خصوص تبلیغات و بررسی بسط اهمیت آن بر روی موضوعاتی که طالب تعیین مشتریان با مشارکت بالا و پایین می باشند، پیش می رود. تم های چون دورنمای شرکت، لیبل های زیست محیطی، و علاپم بازیافت محصول. نمونه تصادفی درنظر گرفته شده ۲۰۷ مشتری در منطقه ویکتوریا (استرالیا) بود. این مقاله نشان می دهد که تفاوت هایی بین دوگروه بر حسب نگرش آنها نسبت به تبلیغات سبز برحسب همه ابعاد و مشتریان با مشارکت پایین وجود دارد که به نظر می رسد که تبلیغات سبز در بسیاری از معیارها نادیده گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که بینش های مفیدی بعد از این برای شرکت کننده ها به عنوان نوع تم های منتخب برای تبلیغات سبز فراهم آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.