شناسایی عوامل موثر اعتماد سازمانی رابینز بر اعتماد مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر اعتماد سازمانی رابینز بر اعتماد مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر اعتماد سازمانی رابینز بر اعتماد مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر اعتماد سازمانی رابینز بر اعتماد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر اعتماد سازمانی رابینز بر اعتماد مشتریان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تبیین ابعاد اعتماد رابینز بر اعتماد مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد جامعه آماری در این پژوهش شامل مشتریان کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان تهران می باشد با توجه به نامحدود بودن جامعه برای تبیین نمونه موردنظر از فرمول آماری مربوط به جامعه نامحدود کوکران استفاده گردیده است و نمونه تحقیق در سطح اطمینان ۹۵درصد و باانحراف معیار ۰/۵ برابر با ۳۸۴ برآورد گردید. نتایج حاصل از رگرسیون چند متغیره نشان داد که از بین ابعاد متغیر مستقل، وفاداری بیشترین سهم را در تبیین تغییرات اعتماد سازی مشتریان دارد و همه ابعاد متغیر مستقل بر روی وابسته تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.