سنجش تاثیر عوامل بصری بسته بندی بر گرایش خرید آنی مشتریان مطالعه موردی فروشگاه هایپر استار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش تاثیر عوامل بصری بسته بندی بر گرایش خرید آنی مشتریان مطالعه موردی فروشگاه هایپر استار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش تاثیر عوامل بصری بسته بندی بر گرایش خرید آنی مشتریان مطالعه موردی فروشگاه هایپر استار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش تاثیر عوامل بصری بسته بندی بر گرایش خرید آنی مشتریان مطالعه موردی فروشگاه هایپر استار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش تاثیر عوامل بصری بسته بندی بر گرایش خرید آنی مشتریان مطالعه موردی فروشگاه هایپر استار :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بسته بندی به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی میتواند نقش بسزایی در خلق مزیت رقابتی پایدار ایفا نموده و از این طریق باعث می گردد شرکتها در رقابتی پایدار از طریق به کارگیری استراتژی های رقابتی مناسب و بهره جویی از تاثیرات این گونه استراتژی های بر نحوه بسته بندی کالاها، عملکرد بهتری را شامل سهم بالاتر و فروش محصولات بیشتر در بازار تجرابه نمایند. متاسفانه علیرغم اهمیت موضوع بسته بندی و نقش تاثیرگذار آن در افزایش رقابت پذیری محصولات در بازارهای رقابتی امارهای موجود در ایران حاکی از بی توجهی شرکتهای داخلی به مبحث بسته بدی کالاها بوده است. نتایج به دست آمده به منظور بررسی رابطه میان هریک از عوامل مرتبط با متغیرهای بسته بندی و کیفیت ادراک شده و خرید انی از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده می گردد. تحقیق نشان داد که عوامل بصری هم کیفیت ادارک و هم گرایش به خرید مشتریان را تحت تاثیر مستقیم قرار می هد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.