تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
با توجه به ایجاد تحولات و گستردگی تاثیرات نظریات پست مدرنیسم در عصر حاضر و با در نظر گرفتن شرایط یک جامعه دینی اسلامی مانند ایران به نظر می رسد توجه به نقاط اشتراک و افتراق دو مکتب در زمینه رفتار انسان و مصرف حاوی نکات مفیدی برای بازاریابی در کشور ماست. روش ما در این مقاله بهره گیری از الگویی تلفیقی مرکب از روش توضیحی تحلیلی و مقایسه ای در فهم و تبیین نظریات اسلام در زمینه بازاریابی براساس اولا نقد رویکرد پست مدرنیسم و ثانیا فهم و تبیین مبانی نظری بازاریابی از دیدگاه اسلام و مقایسه دودیدگاه با استفاده از منابع و متون اسلامی شامل آیات قران کریم، سنت و احادیث معصومین علیه السلام و استدلالاهای عقلی است نتیجه مطالب این مقاله نشان می دهد برخلاف نظرات پست مدرنیسم حقیقت واحدی وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.