تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

عوامل متعددی بر صنعت بیمه و رشد و گسترش آن تأثیرگذار است که مطالعه و شناخت درباره آنها می تواند در پیشرفت این بازار بالقوه ، به ویژه در بخش بیمه های عمر تأثیر به سزایی داشته باشد. بیمه عمر از شاخه های مهم و مطرح در صنعت بیمه است، رشد و توسعه در این زمینه می تواند سهم بسزایی در عملکرد و سازماندهی شرکت های بیمه و همچنین بهبود و رشد وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد. به کارگیری فناوری اطلاعات ، تحول گسترده ای را در امور اداری و سیستم های اطلاعاتی صنعت بیمه ایجاد می کند. بصورتی که امکان انتقال الکترونیکی داده ها و مکاتبات مختلف را فراهم می کند. همچنین فناوری اطلاعات ، توانایی شرکت بیمه را افزایش می دهد. این کارکرد در نتیجه افزایش تنوع محصولات و بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتریان می باشد. بدین منظور این تحقیق نقش فناوری اطلاعات را بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر بررسی می کند. برای بررسی نقش فناوری اطلاعات بر ابعاد عملکرد بازاریابی ( ارتباطات ، تحقیقات بازاریابی ، فروش، چهره تجاری ، هزینه و مزیت رقابتی ) از آزمون رگرسیون چندگانه بهره گرفته شد.ونتایج با استفاده از آزمون رگرسیون چند گانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که فناوری اطلاعات بر تمام ابعاد عملکرد بازاریابی در سطح ۵ درصد تاثیر مثبت و معناداری دارد و از میان آنها فناوری اطلاعات تاثیر بیشتری بر فروش دارد.همچنین ابعاد فناوری اطلاعات را بر هریک از ابعاد عملکرد سنجیده شد که تقریبا در بیشتر آزمون ها شاخص شبکه و ارتباطات از فناوری اطلاعات نقش تبیین کننده ای بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.